donderdag 9 februari 2012

Oproep: Spotify playlist



 Ik heb dringend liedjes nodig. Help me!



Spotify, I love it! Love, love, love, love, love en love it! Met Spotify van KPN, een online muziek database, kun je heel gemakkelijk je eigen playlists samenstellen voor elk moment. Wat een uitkomst! Ik vind het ook écht leuk om allerlei playlists samen te stellen (momenteel mijn favoriete tijdverdrijf, haha!).

Ik bedacht me dat ik voor nog veel meer momentjes playlists wil maken en één moment daarvan is het make-up moment. Jawel, ons favoriete moment van de dag.

Ik ben op zoek naar nummers voor:
- Morning Makeup playlist (mellow music, of juist ruig? Of beide?)
- Sleepy Time playlist (laidback muziek voor je avondritueel)

Mijn muziekkennis heeft zo zijn grenzen, dus ik hoop dat jullie me willen helpen. Welke nummers moeten definitely in de bovenstaande playlists komen? Geef je favoriete nummers op en vertel erbij in welke lijst ze volgens jou thuishoren. Beide playlists wil ik ongeveer een half uur laten duren. Ik heb veel nummers nodig dus kom maar op! :)

Meer weten over KPN Spotify? Check deze link en begin meteen met het aanmaken van je eigen playlist. It’s fun and very easy, trust me! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten