dinsdag 28 februari 2012

Style van...


I love Cher Lloyd.


- Een leuke wollige trui jurk, met grijze panty en kniehoge laarzen wolligIk hou van deze outfit klanten het ziet er zo comfortabel en warm. De zebraprint tas is ook coolZe heeft gedaan haar haar in een op steek kapsel aan en zet wat rode lippenstift ook, waardoor de hele outfit een stijlvolle afwerking.- Ik hou graag deze outfit. De roze jeans cool zijnzijn ik hou van de donkere tinten. Nogmaals, zehouden van de zebraprint tas en haar enorme sjaal is ok ... Al met al, het is een leuke outfit, maar niet een van haar beste.- Deze outfit is super cool. De grijze zweten en schoenen zijn echt casual, maar de outfit wordt opgefleurd door de witte trui met de Eiffeltoren en het hart op. Haar haar is naar beneden en naar de kant met een leukebandana in. Ik hou van de rode tas!

- Nog een casual outfitZe is weg met dezelfde stijl op de bodem, en dezelfde soort schoenen, maar deze keer dat ze draagt ​​een heel mooi geruit overhemdIk hou van de manier waarop ze rolde de mouwenop. Haar make-up is een beetje meer natuurlijk ook hierNogmaals, theres dat zebraprint tas!


Onder is de outfit Cher droeg op haar eerste auditie op X FactorZodra ik dit zag, dacht ik "Wow, dit meisje heeft een bijzondere stijl ". Niet alleen heeft ze stijl hebben, ze heeft vertrouwen, en een grote zang-en rap stem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten